Aanvraagstraten digitaliseren
Markel Insurance, opende in juli 2011 een kantoor voor de Nederlandse markt. Als onderdeel van Markel Insurance S.E., met hoofdkantoor in München, heeft dit kantoor de beschikking over mondiale expertise terwijl zij toch lokale service kan verlenen. Vanuit dit kantoor in Rotterdam specialiseert het team van Markel zich in niche verzekeringen voor de zakelijke markt. Het Nederlandse team bestaat uit meer dan 50 betrokken en ervaren verzekeringsspecialisten op het gebied van acceptatie en schade.
Complexe processen zelf digitaliseren met formulieren, workflows en documenten
Complexe processen zelf digitaliseren met formulieren, workflows en documenten
Markel maakt al een aantal jaar gebruik van ons product Diamond Forms, Flows & Docs om zowel interne als externe processen met repeterende werkzaamheden te digitaliseren. Wat Diamond zo geschikt maakt voor Markel is de mogelijkheid om zelf formulieren, workflows en koppelingen op te zetten. Dit brengt het doorvoeren van wijzigingen in formulieren terug naar enkele minuten.
Eisen
Eisen en oplossingen
Oplossingen
Complexe processen zelf digitaliseren
Met Diamond is het mogelijk om zelf complexe processen eenvoudig om te zetten naar digitale flows. In tegenstelling tot complexe systemen, waarbij wijzigingen moeten worden aangevraagd, ingepland en uitgevoerd, kunnen medewerkers bij Markel met Diamond deze werkzaamheden snel zelf uitvoeren.
Dit maakt het gemakkelijk om repeterende taken zoals het aanmelden van bezoekers te digitaliseren met behulp van formulieren met automatische acties. Zelfs de complexe processen van Markel, zoals het digitaal naverrekenen, schade aangifte, aanvragen en UBO opvraging, kunnen met Diamond worden opgebouwd zonder dat hiervoor een heel team nodig is.
Aansluiten bij de processen van Markel
Diamond biedt diverse functionaliteiten die perfect aansluiten bij de processen van verzekeraars, zoals Markel. Met de whitelabel mogelijkheden kunnen formulieren, e-mails en documenten worden gebruikt in verschillende huisstijlen. Voor complexe processen met diverse onderdelen, die per eindgebruiker kunnen verschillen, kunnen logica en afhankelijkheden worden toegepast. Hierdoor ziet de eindgebruiker alleen de relevante vragen en onderwerpen.
Met de systeemintegratie functionaliteiten is het mogelijk om complexe processen te digitaliseren door integratie met bestaande systemen voor het ophalen en opslaan van gegevens. Zo wordt nu bijvoorbeeld onderzocht of we een koppeling kunnen realiseren met het Sanctieplatform voor UBO-onderzoek.
Resultaat
- Sneller schakelen dankzij efficiënte procesinrichting.
- Persoonlijke samenwerking met direct contact en goede ondersteuning.
- Naverrekening formulieren al duizenden keren aangeroepen.
Ook een project laten ontwikkelen?
Neem nu vrijblijvend contact op om uw mogelijkheden te bespreken!