;

Totaaloplossing voor Backoffice, CRM, Portal, Formulieren, Website en Mobiele app

Om te voldoen aan de groeiende vraag naar online zelfbediening, hebben wij een totaaloplossing ontwikkeld die het volledige proces van de klantreis ondersteunt. De klanten van Meesman kunnen zelfstandig online een account openen, en direct beginnen met beleggen in gespreide indexfondsen over de hele wereld. 

Alles met elkaar verbonden

In deze oplossing vormt het online portaal de centrale hub, waar alle andere systemen op zijn aangesloten. Dankzij deze constante verbinding zijn alle gegevens altijd up-to-date, waardoor klanten op ieder gewenst moment zelf online alles kunnen regelen. Dit zorgt voor een soepelere klantreis, van het invullen van formulieren op de website tot het gebruik van de Mijnomgeving, het portaal, de mobiele app en het CRM van Meesman. Alles is naadloos geïntegreerd en ingericht voor maximale efficiëntie.

Indexbeleggen rendement

Technologie die meegroeit met de organisatie

Elke organisatie heeft groeiambities, en Meesman vormt hierop geen uitzondering. Dit systeem is ontwikkeld met het oog op de toekomst, zodat het kan meegroeien met veranderende behoeften en strategieën. Uitbreidingen zijn eenvoudig te realiseren door nieuwe koppelingen toe te voegen, waardoor vooruitgang nooit wordt belemmerd.

Eisen

Eisen en oplossingen

Oplossingen

Klantgegevens optimaal beschermen en wetgeving naleven

Aangezien het naleven van strikte wet- en regelgeving verplicht is voor financiële instellingen is deze totaaloplossing ontwikkeld met deze vereisten in gedachten. Onze geïntegreerde totaaloplossing stelt Meesman in staat om zonder moeite te voldoen aan wettelijke verplichtingen op het gebied van Know Your Customer (KYC), terwijl de beveiliging van klantgegevens centraal staat.

De oplossing biedt naadloze integraties met externe systemen voor gebruikersauthenticatie en online identiteitsverificatie.

Schaalbaarheid is key

Gebouwd op het toekomstgerichte Silicon Low Code platform, is dit systeem ontworpen om maximale efficiëntie en flexibiliteit te bieden. Dankzij de kracht van low-code technologie kan het systeem eenvoudig worden uitgebreid, zowel in capaciteit als in nieuwe functionaliteiten. Integraties met externe systemen zijn moeiteloos te realiseren, wat zorgt voor een naadloze aansluiting op uw bestaande infrastructuur en toekomstige groeiambities ondersteunt.

Resultaat

  • Totaaloplossing voor Backoffice, CRM, Portal, Formulieren, Website en Mobiele app.
  • Integraties met o.a. IBAN controle services, identificatie verificatie systemen en andere controle systemen.

Testimonials

De klant aan het woord

Meesman Shiva Bloemberg
“Fenêtre geeft partnership invulling door een heldere, transparante en deskundige manier van communiceren. Door te zeggen wat ze gaan doen en vervolgens ook te doen wat ze zeggen.”
- Shiva Bloemberg, Directeur Meesman Indexbeleggen

Ook een project laten ontwikkelen?

Neem nu vrijblijvend contact op om uw mogelijkheden te bespreken!

Eric Kruis)