Uitleg van statussen
Wanneer een melding is ingeschoten heeft de melding standaard de status Nieuw. Tijdens het oplossen van de melding heeft de melding verschillende statussen. In onderstaande printscreens zijn de verschillende statussen te vinden. Dit krijg je te zien wanneer je op het veld klikt.
Een uitgebreide uitleg per status is hieronder te bekijken, heeft de melding een status die niet in deze lijst voorkomt waarvan je wil weten wat hier mee zou moeten gebeuren? Vraag deze status dan na bij je contactpersoon, de projectmanager of supportmedewerker.
Blauw statusveld - Actie Fenêtre
- Wanneer een status een blauw kader heeft, zoals “Nieuw” of “Budget akkoord / inplannen”, betekent dit dat er nog het een en ander moet gebeuren aan de kant van Fenêtre.
- Wanneer de status een geel kader heeft, zoals “Ter acceptatie klant” is er actie vanuit jou nodig.
Nieuw |
Maak de melding aan met een duidelijke omschrijving van de fout/wens/vraag. |
In analyse |
Fenêtre analyseert de melding. |
Budget ter akkoord klant |
Geef akkoord of niet akkoord op het budget. |
Budget akkoord / Inplannen |
Selecteer deze status als het budget akkoord is. Vervolgens plant Fenêtre de werkzaamheden in. |
Budget niet akkoord |
Selecteer deze status als het budget niet akkoord is. |
Ingepland |
Fenêtre heeft de werkzaamheden voor de melding ingepland. |
In uitvoering |
Fenêtre is bezig met het uitvoeren van de werkzaamheden. |
Interne test |
Fenêtre is aan het testen. |
Klaar voor AT deploy |
Fenêtre heeft de nieuwe versie getest en zal deze binnenkort klaarzetten op jullie testomgeving. |
Ter acceptatie klant |
De nieuwe versie staat klaar op jullie testomgeving ter acceptatie. |
Geaccepteerd klant / IPN |
Je geeft akkoord op de nieuwe versie, deze kan in productie worden genomen. |
Niet geaccepteerd klant |
Je bent niet akkoord met de nieuwe versie. Geef toelichting in de comments waarom/welke aanpassing niet geaccepteerd is. |
Afgesloten |
Fenêtre heeft de melding gesloten. |
Wacht op klant |
Jullie zijn bezig met werkzaamheden uitvoeren, zijn alle werkzaamheden gereed? Verander de status naar 'In analyse' |
Ter herbeoordeling klant |
Wij wachten op antwoord, bekijk de melding om te zien waarover jullie input nodig is. Heb je input gegeven? Verander de status naar 'In analyse' |
Wacht op externe leverancier |
Fenêtre wacht op een derde partij. |
Uitgesteld |
De melding is uitgesteld. Zet deze terug naar status 'Nieuw' wanneer de melding weer in behandeling mag worden genomen. |
Snel en moeiteloos schermafbeeldingen en video's delen via Teams?
Gebruik onze Fenêtre Capture Tool! Gratis te downloaden via de Microsoft Store. Delen van schermafbeeldingen via Teams wordt een fluitje van een cent.